dimarts, 29 de març del 2011

T'agrada llegir?

Font de la imatge


"Un llibre és com un jardí que es porta a la butxaca" (Proverbi àrab)

Estàs d'acord amb aquesta frase?
Quin és l'últim llibre que has llegit?
Recordes algun llibre que t'hagi agradat molt? Digue'ns de què tracta.

Mira tot el que han escrit en aquest Tauler Virtual de l'escola. Quina és la frase que més t'agrada?

Escriu un comentari amb les respostes a totes les preguntes anteriors.

Després busca una frase en català que parli dels llibres o de la lectura i afegeix-la al Tauler Virtual. Quan trobis la frase, no oblidis apuntar també el nom de l'autor/ra.

11 comentaris:

  1. Un llibre és com un jardí que es porta a la butxaca" (Proverbi àrab)

    Estàs d'acord amb aquesta frase?
    si jo crec que aquesta frase té molta raó.

    Quin és l'últim llibre que has llegit?
    Tres metres sobre el cel. Federico Moccia.

    Recordes algun llibre que t'hagi agradat molt? Digue'ns de què tracta.
    si aquest ultim llibre m'agrada molt, és una novel·la romantica d'un escriptor italià tracta d'un amor impossible.

    La Frase que mes m'a agradat del tauler virtual es: Para viajar lejos, no hay mejor nave que un libro. Carmen Aragón.

    ResponElimina
  2. Si que hi estic d'acord amb el proverbi àrab
    no me'n recordo de l'ultim llibre que vaig llegir
    no


    El que busca la veritat corre el risc de trobar-la (Manuel vicent)

    Llegeix i conduiràs no llegeixis i seràs conduit

    (Agustin)

    ResponElimina
  3. 1.No estic da cort per mi un llibre es una aventura
    2.l'Ultim llibre que he llegit es Corredores de Sombra
    3.Saint seiya the lost canvas es la historia +
    del gerrer pegasos que lluita amb altres guerres en un torneig de lluita per aconseguir l'armadura d'or de sagitari
    4.La frase que més m'agrada es Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolia.

    ResponElimina
  4. Estic d'acord amb la frase.
    no me'n recordo de l'ultim llibre que vaig llegir


    "Un llibre és un bon amic.
    Una rosa és una flor i sant Jordi el millor del món."

    ResponElimina
  5. a.Si que estic d'acord
    b. corredores de sombra.
    c. princesa diana. se tracta de una noia que ha patit molt i quan va trobar la felicitat es quan va morir.
    d. Un buen libro no sòlo se escribe para multiplicar y transmitir la voz, si no tambien para perpetuarla.

    ResponElimina
  6. Estic d'acord amb la frase.
    El ultin libre que he llegit ha segut.
    "Una palabra tuya"

    ResponElimina
  7. Jo si estic de acord amb la frase.

    Jo estic llegí El temps entre costures

    ES tracta de una mare . de una mare que se va posa a treball

    ResponElimina
  8. 1. El llibre és una possibilitat, amb la qual pots arribar molt lluny. Armin

    2. És un tauler molt maco i convida a l'escriptura i a la lectura.Avui mateix convido els meus alumnes a participar.Francesc

    3. Un bon llibre no només s'escriu per multiplicar i transmetre la veu, sinó també per perpetuar. John Ruskin escriptor britànic.
    Pilar Machín

    ResponElimina
  9. 1. Si tens un llibre no estas sol, tens un amic que t'acompanya.Rosa

    2. Un llibre és un petit tros del cor del seu autor.....ves amb compte si ho llançes molt fort li pots trencar...( Delfi)

    ResponElimina
  10. Un llibre és un petit
    tros del cor del seu
    autor...Ves amb comptes
    si no llances molt fort li pots
    trencar...(Delfí).

    La vida és,molt
    bona i bonica
    no te la compliquis(Jordi Aleu).

    ResponElimina
  11. Un llibre es molt millor que no pas una pelicula, per el fet que nosaltres son els protagonistes.

    L'últim llibre que jo he llegit s’anomena Corredors D' Ombres, hi és de l'autor Agustí Fernandez.
    Tracta del descobriment d'un esquelet darrera de les obres de restauració de un pazo propietat de una família anomenada Soutelo.

    ResponElimina