dimarts, 25 de gener del 2011

Ens agrada la fruita


A qui no li agrada la fruita?

Per esmorzar, per berenar, com a postres o com a pica-pica, la fruita sempre va bé.
Ens aporta vitamines, ens calma la set i ens ajuda a tenir una alimentació equilibrada.

Ara faràs unes activitats per reconèixer algunes fruites i aprendre a escriure els seus noms. Fes clic sobre la imatge amb el botó dret del ratolí i obre l'enllaç en una pestanya nova:


Després, en un comentari, respon aquestes preguntes fent frases completes:
  • Quina és la fruita que més t'agrada?
  • Quan acostumes a menjar-la?
  • On vas a comprar la fruita?
  • T'agrada beure sucs? Com els prefereixes, naturals o envasats?
  • Creus que és necessari menjar fruita cada dia?

Per fer més pràctiques, obre aquest enllaç i fes les activitats: Comprar i vendre.
Recorda: clic amb el botó dret del ratolí i "Obre l'enllaç en una pestanya nova".

10 comentaris:

  1. La fruita que mes m'agrada es la poma.

    La menjo després de sopa.

    Vaig a comprar-la a la fruiteria.

    Si m'agrada molt els sucs i els prefereixo naturals.

    Si perquè tenen moltes vitamines.

    ResponElimina
  2. La fruita que mes m´agrada es el plàtan.
    Acostumo a menjar una mica de tot.
    Jo hi vaig a comprar-me la fruita a la fruiteria.
    M'agrada molt els sucs de qualsevol sabor, hi si poc ser naturals encara mitjó.
    Penso que hi es necessari menjar una mica de fruita de tant en tant.

    ResponElimina
  3. La fruita que mes m'agrada es diu lichi.
    Desprès de menjar i després de sopar.
    Vaig a comprar la fruita a la fruiteria.
    Si.Els prefereixo naturals.
    si es necessari menjar fruita cada dia

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada la taronja i el plàtan.Vaig a comprar-la a la fruiteria.
    M'agrada molt els sucs i els prefereixo naturals.

    Perquè tenen moltes vitamines.

    ResponElimina
  5. la fruita que mes me agrada es la taronja
    a mi m'agrada menjar una mica de tot
    la fruita la compreu al merc adona
    si que margada veurà suc i miso suc natural
    si que es necessari menjar fruita tots els dies es molt bo

    ResponElimina
  6. La fruita que mes m´grada es la mandarina, la menjo entre hores i després de dinar.
    Compro la fruita a la fruiteria.
    No m´grada beure suc.
    Si que crec que es necessari menjar fruita cada dia.

    ResponElimina
  7. A mi m'agrada la mandarina, acostumo a menjar desprès de dinar i sopar, menjo cada dia. Compro a un mercat. No m'agrada beure sucs.
    Prefereixo fruita natural.
    Sí, es necessari perquè ajuda el meu cos.

    ResponElimina
  8. Ami m'agrada el melo. Menjo fruita deprès de dinar. Compro la fruita a una fruiteria.
    M'agrada beure suc natural.
    Considero que es mol necessari porque tenen moltes vitamines.

    ResponElimina
  9. Jonathan (l'anònim d'abans)25 de gener del 2011, a les 18:25

    La



    fruita la compru al merdadona




    LA FRUITA QUE MES M'AGRADA ES LA TARONJA
    I M'AGRADA
    MENJAR UNA MICA DE TOT

    LA FRUITA LA COMPRO AL MERCADONA
    M'AGRADA BEURE SUC NATURAL
    I LA FRUITA SI QUE ES NECESSARI MENJAR TOT EL DIES ES MOLT BONA

    ResponElimina
  10. La fruita que mes m'agrada es la taronja.

    La fruita la vaig al merca dona i també a la fruiteria.
    M'agrada al suc natural de taronja, perquè te moltes vitamines.
    Iambe m'agrada el plàtan i el melo

    ResponElimina