dijous, 4 de febrer del 2010

El Carnestoltes, el Rei dels Pocasoltes




Ja ha arribat el Rei de la disbauxa

i unes ordres ens ha donat.
Durant tota la setmana
les haureu de respectar.



Dilluns, 8 de febrer
El dilluns regnarà el vermell. Porta uns pantalons,
un jersei, un mocador, el que vulguis però vermell.

Dimarts, 9 de febrer
El dimarts la cara guarnida portaràs
plena de pigues o pintures, una carassa,
un nas o... unes simples ulleres.


T'has disfressat alguna vegada?
Escriu el nom d'alguna disfressa que t'hagi agradat, és igual encara que no l'hagis portat tu.

14 comentaris:

  1. yo a dessfrasat .el meu dissfras te nom de ballarina de cancan. Me agrada mult.

    ResponElimina
  2. Un dissfras de gateta negra.Me agrada molt.

    ResponElimina
  3. si em disfrasos de pawer yayer i de tortuga ninyo, em gustaria disfrasos de satanas (el diablo)

    ResponElimina
  4. si en i disfrasos de spiderman i de vampir i me gustaria disfrasos de chuky

    ResponElimina
  5. 9 de febre
    una cara pintada de pecas o pintura una caossa y unas ulleres

    ResponElimina
  6. Si. ME a dissfrasat de seviana.

    ResponElimina
  7. jo no mey difracat mai imagradaria difrasarma da
    princesa o de bruixa

    ResponElimina
  8. si i me agrada mol difrasarme. me he difrasado de capucheta vermell. i de jamaicanas i se porta un faldilla llarga de culor ver i una camisa curta de culor groc. con un diadema .

    ResponElimina
  9. El dilluns regnará el vermell. Porta uns pantalons
    un jersei , un mocador, el que vulguis peró vermell.
    Dimarts, 9 de febrer
    El dimarts la cara guarnida portarás
    plena de pigues o pintures, una carssa,
    un nas 0...unes simples ulleres

    ResponElimina
  10. El disfrat que mes meagrada es alde TARTAÑAN perque lo bes fet llo al meu fill quan era petit

    ResponElimina
  11. jo no me he disfrasai mai.
    aunque me agradaria, un disfras de colegiala.

    ResponElimina
  12. M'agrada molt disfressar-me.
    Un cop ho vaig fer de dimoni i va ser super divertit.

    ResponElimina