dijous, 11 de febrer del 2010

Dia de la truita

El dimecres de la setmana passada molta gent portava alguna cosa al cap.
Mireu quin goig que fem:

El dijous passat va ser el dia de la truita i vam fer un petit berenar.
La Carme va fer uns bunyols de taronja bonísssims.
La Paquita va portar una truita de patates també molt bona.
Hi havia patates fregides, olives, botifarra d'ou, galetes... refrescos i cava.


Ara fes clic a Comentaris i respon aquestes preguntes:
Qui està a la teva dreta i qui està a la teva esquerra a la foto?
Si no surts a la foto, escriu qui hi ha a la dreta i a l'esquerra del Guillem?

16 comentaris:

  1. a la meva dreta esta guillem i a la meva esquerra
    esta la imma

    ResponElimina
  2. A la dreta de Guillem hi ha Nicolas, a l´escera de Guiellerm hi ha Gesica.

    ResponElimina
  3. a la meva dreta hi ha la Neus i la esquerra hi ha el Guillem.

    ResponElimina
  4. A la meva dreta hi ha la Neus i la meva esquerra hi ha el Ovidio

    ResponElimina
  5. pAQUITA A LA MEVA ESQUERRA ESTA LA CARME I A LA DRETA ESTA PEPI

    ResponElimina
  6. A la dreta de Guillermo hi ha Gesica, a l´esquerra hi ha Nicolas.

    ResponElimina
  7. a la dreta de juani esta la señora Carma I a l´esquerra Antonio

    ResponElimina
  8. ala meva dreta hi niguno.
    A la meva esquerra ni a la Juani

    ResponElimina
  9. Ala meva dreta esta l'Antonio i a la meva esquerra esta la Carme.Meva agradar mol.

    ResponElimina
  10. A la meva Dreta hi ha Imma I a la meva esquerra hi ha la paquita

    ResponElimina
  11. A la meva dereta hi esta Monse hi ha la esquerra hi ha la Rosa.

    Va se mol divertit.

    ResponElimina
  12. A la dreta de Guillermo
    esta la LLesica ala esquerra esta Nicolas

    ResponElimina
  13. A la dreta esta Neus, a l'esquerra esta Pepi

    ResponElimina
  14. a la meva dreta tinc la Pepi i a l'esquerra tinc el Guillem.

    ResponElimina
  15. A la meva esquerra esta el Ovidio a la dreta esta l´a Carme

    ResponElimina
  16. A la meva dreta està la Juani i a l'esquerra la Paquita.

    ResponElimina